Re: Spirit Zoltrixa

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 02:59:24 MET DST

Jop wrote:

> Ja słyszałem o jednym USR na PCI hardwarowym( to musi być cudo!)
> bliższe informacje na ich stronie aha cena to 140 usd:(
> Jakby ktoś znalazł w Polsce to niech mailnie.
Ostatnio wlasnie stanalem przed zakupem nowego modemu i z USR-ow to
widzialem tylko zewnetrznego (na ktorego mozna teraz dostac 45USD
mail-in rabate wiec sie oplaca teraz kupic), "pelnego na isa" za ~3/4
ceny zewnetrznego, winmodem na pci i jakies cudo na usb za strasznie
zawrotna cene..a o czyms "normalnym" na pci to nie ma slychu...

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net