Re: Czemu K7 się tak dobrze kręci?

Autor: Wojtek (moniczka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 17:43:25 MET DST

Piotr Nowak <pmnowak_at_usunto.javanet.com> wrote in message
> Nie, nie jezdze BMW. Jezdze Corvette.

Moze Twoja Corvette w Polsce (nie na mnie) by zrobila wrazenie, ale w
Stanach raczej male... Tez sie pewnie od BMW mniej psuje ;-)

> Bez komentarza........

Dlaczego? Ja kupuje AMD z tego wlasnie powodu...

> 68% - Intel
> 31% - AMD
> 1% - Inne

To i tak sprzedajecie wiecej AMD niz udzial tej firmy w rynku procesorow
AFAIK :-)

> Ale nie martw sie mam u siebie w jednym kompie AMD k6-2-400
> To ze juz jest 3 w ciagu 2 miesiecy, to szczegol....A to pewnie dlatego ze
> chodzi 24h na dobe... I dlatego sie sie sypie.

Ja mialem K6-233, teraz mam K6-2 350, prawie wszyscy moi kumple maja AMD
(wiekszosci ja skladalem sprzet)... Nic nikomu nie siada... U mnie komp nie
chodzi jednak 24h na dobe, ale czasem przez dwa dni non stop i dziala...

> Aha, i jeszcze jedno, troche moze off topic. Dlaczego duze szanujace sie
> firmy pracuja tylko na Intelu?

Tzn. jakie firmy? Komputerowe?
W Polsce jest tak, ze firma ma dzial informatyczny i on sklada zamowienie na
sprzet. Firma placi wiec zamawiaja najdrozszy sprzet...

> I dlaczego jakos nikt nie chce stawiac servera na AMD ? Czyzby nie mieli
> zaufania??????

Server musi byc wydajny, a K6 nie moze pracowac w konfiguracji
wieloprocesorowej... K7 moze...

Pozdrawiam, Wojtek