Re: Bledy zbieznosci kolorow

Autor: Adam 'aimsoft' Michalski (aimsoft_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 17:42:23 MET DST

Tomasz Slodkowicz <slodki_at_elf.ii.uj.edu.pl> wrote in message

> Nie powiedzialbym zeby 1200 to bylo duzo - powinno byc >2000.
> Tak wiec nie miej pretensji, ze wyglada to tak jak wyglada.
> Poza tym pierwsza rzecza przy kupowaniu monitora jest podlaczenie go w
> sklepie i spawdzenie geometrii, zbieznosci itp. Oczywiscie nikt ci tego
nie
> przyjmie jako reklamacji, poniewaz te bledy zazwyczaj mieszcza sie w
normie
> producenta. Po prostu trzeba znalezc odpowiedni egzemplarz przed zakupem.
>
> Chyba twoj _nastepny_ monitor bedzie o wiele lepszy :(

Widzisz, tez tego nie zauwazylem jak mi w sklepie podlaczyli i Winde
uruchomili (bo czarny tekst na bialym tle naprawde dobrze wyglada na tym
monitorze) a jak uruchomilem tryb MS-DOS to widzialem tylko lewy dolny rog
(ktory jest akurat super :-)). Po prostu cieszylem sie ze mam 17'tke i w
ogole nowy sprzet... wiesz - przeskok z 486 na p2 400 to mimo wszystko sporo
:-).

Pozdrawiam

Adam Michalski, 17 lat
aimsoft_at_polbox.com