Re: Bledy zbieznosci kolorow

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_elf.ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 11:35:50 MET DST

Adam 'aimsoft' Michalski <aimsoft_at_box43.gnet.pl> wrote:
> Za swoj monitor (Sony 200ES 17') dalem sporo kasy (w sumie cos kolo 12
> baniek) i jest niezly, ale mam pewne pytanie. Otoz w trybie tekstowym (w
> ktorym bardzo czesto zdaza mi sie pracowac) wystepuja spore bledy zbieznosci
> kolorow (przewyzszajce na moje oko nawet milimetr!).

Nie powiedzialbym zeby 1200 to bylo duzo - powinno byc >2000.
Tak wiec nie miej pretensji, ze wyglada to tak jak wyglada.
Poza tym pierwsza rzecza przy kupowaniu monitora jest podlaczenie go w
sklepie i spawdzenie geometrii, zbieznosci itp. Oczywiscie nikt ci tego nie
przyjmie jako reklamacji, poniewaz te bledy zazwyczaj mieszcza sie w normie
producenta. Po prostu trzeba znalezc odpowiedni egzemplarz przed zakupem.

Chyba twoj _nastepny_ monitor bedzie o wiele lepszy :(

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland