! Problem z FIC VA503+ i Viper550

Autor: Wojtek S. (wojtek_at_tl.krakow.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 14:44:52 MET DST

Witam !
Problem polega na tym że czasem po restarcie lub włączeniu kompa słysze
miarowe pikanie bzyczka (co 1s) a mój CTX wyświetla No Signal.
Pomaga jedno a czasem kilkakrotne wciśnięcie RESET i rusza.
Czasem też po resecie mam zniekształcone litery i przebarwienia, które
znikają dopiero w chwili wykrywania dysków, ale ten problem miałem też przy
karcie Miro20SD PCI.
Próbowałem też na innej karcie AGP (s3Trio 3D) i było tak samo a więc to
raczej wina płyty

Co może być przyczyną takiego zachowania ????

Pomocy !!!!!

Wojtek