Re: ! Problem z FIC VA503+ i Viper550

Autor: Pawel Bogus (p_bogus_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 15:26:37 MET DST

Nie wiem czy ten problem dotyczy tylko twojej konfiguracji, ale u mnie (BH6,
Viper550 AGP, Samsung 500b) nie miałem obrazu (brak sygnału dla monitora) w
większości rozdzielczości oprócz standard VGA. Pomogło wyłšczenie wykrywania
monitora PnP we właściwościach wyświetlania karty i zainstalowanie konkretnego
modelu monitora w menadzeże urzšdzeń.
Paweł

Pawel Bogus, pbogus_at_iname.com