Re: ! Problem z FIC VA503+ i Viper550

Autor: roland (roland_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 18:10:52 MET DST

Wojtek S. <wojtek_at_tl.krakow.pl> napisał(a) w artykule
<7s5a8r$a6f$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> Witam !
> Problem polega na tym że czasem po restarcie lub włączeniu kompa słysze
> miarowe pikanie bzyczka (co 1s) a mój CTX wyświetla No Signal.
> Pomaga jedno a czasem kilkakrotne wciśnięcie RESET i rusza.
> Czasem też po resecie mam zniekształcone litery i przebarwienia, które
> znikają dopiero w chwili wykrywania dysków, ale ten problem miałem też
przy
> karcie Miro20SD PCI.
> Próbowałem też na innej karcie AGP (s3Trio 3D) i było tak samo a więc to
> raczej wina płyty

> [...]

Hi!
1. sprawdz komputer z inna karta graficzna.
  jesli pika dalej to moga byc dwa powody:
a) RAM (zmien slot- sprawdz czy koncowki pamieci nie sa
        zabrudzone)
b) Walniety bios (CIH lub inne takie lub uszkodzenie FlashROM
        ...wlasnie mialem taka kostke...nie dawala sie flashowac
        powyzej 64kB)

Pozdrawiam
        Roland