AWE 64 + HDD problem

Autor: * SON OF PRESIDENT * (carramba_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 13:19:08 MET DST

Mam dwa problemy:
1. Nie potrafie zainstalowac czesci oprogramowania do mojej karty SB AWE
64 (Wave Synth), bo program instalacyjny twierdzi, ze nie mam przynajmniej
8 MB RAMu i Pentium 90 (lub AMD K5 90). A tymczasem posiadam 64 MB RAM i
AMD K6-2 350 ! Co zrobic ? Czy poszukac nowszych sterownikow, czy
programow oszukujacych system co do posiadanego sprzetu, czy poszukac
kolegi z Intelem?
2. O tym juz pisalem, ale nadal nie rozwiazalem problemu. Otoz czasem przy
starcie komputer odmawia zaladowania systemu operacyjnego wypisujac po
pokazaniu tabelki ze sprzetem: BOOT SYSTEM DISK FAILURE. INSERT SYSTEM
DISK AND PRESS ENTER. Pomaga tylko kilkakrotne POWER ON/OFF, lub
odlaczenie CDROMU (ale to nie wchodzi w gre). Nie pomaga tez przekladanie
kabli (teraz HDD to PRIMARY MASTER, CDROM to secondary master). To samo
dzialo sie na dwoch plytach (LUCK STAR na VIA VPX i EPOX na MVP3) oraz
przy dwoch roznych CDROMACh (ktore dzialaja bez problemu u kolegi). Moj
twardziel to IBM DTTA 371010 7200 RPM 10,1 GB.

Z gory dziekuje za pomoc
Robert Gomulka
carramba_at_zeus.polsl.gliwice.pl