Re: AWE 64 + HDD problem

Autor: RomekF (romekf_at_katowice.cc)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 21:37:08 MET DST

* SON OF PRESIDENT * <carramba_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in message
> Mam dwa problemy:
> 1. Nie potrafie zainstalowac czesci oprogramowania do mojej karty SB AWE
> 64 (Wave Synth), bo program instalacyjny twierdzi, ze nie mam przynajmniej
> 8 MB RAMu i Pentium 90 (lub AMD K5 90). A tymczasem posiadam 64 MB RAM i
> AMD K6-2 350 ! Co zrobic ? Czy poszukac nowszych sterownikow, czy
> programow oszukujacych system co do posiadanego sprzetu, czy poszukac
> kolegi z Intelem?
> 2. O tym juz pisalem, ale nadal nie rozwiazalem problemu. Otoz czasem przy
> starcie komputer odmawia zaladowania systemu operacyjnego wypisujac po
> [...]
Czesc!
Mam podobny problem IBM DTTA 371010.
To wina dysku.
Po podlaczeniu DVD Creative Encore 5x twardziel nie chce sie odpalac.
Komunikaty jw.
Pomaga tylko wlozenie go szuflady i jesli nie ruszy trzeba na chwile
wylaczyc zasilanie (kluczem z szuflady) wtedy przetestuje sie i problem
znika.
Ale wystarczy restart z windy i jest to samo.
Zmienialej kable, kolejnosci na tasmach, PIO, wszystkie mozliwe kombinacje.
I qpa.
Pozdrowienia RomekF