Nie moge zainstalowac W98????

Autor: Raf (arekb_at_promat.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 12:48:47 MET DST

Witam.
Chcialem zainstalowac W98, ale cos nie chce. W skrocie: Mialem W98 i NT4 PL
wks na dysku 6 GB.
Zmienilem dysk na IBM 15 GB. Spartycjonowalem go pod NT, zainstalowalem
system, wrzucilem na niego wszystkie dane. Teraz chce postawic W98 na C
(fat16). No i nie wiem jak, tzn. dlaczego po scan disku,jaki W98 robi
podczas instalacji instalator wychodzi do okna polecen. Sformatowalem nawet
partycje C, zeby W98 nie gadal o "innym systemie", NT jest na NTFS, wiec nie
widoczny dla W98. Ktos mi powiedzial, ze musze wywalic wszystkie partycje,
zalozyc je fdiskiem z W98, i wtedy sie uda, i dopiero po W98 spokojnie NT.
Ze w takiej kolejnosci nie ma problemu, to wiem. Ale na dysku mam wszystko
skonfigurowane, i bardzo duzo danych na dalszych partycjach.
Innymi slowy czy W98 (oem) nie chce sie zainstalowac, bo juz jest NT? Bylbym
bardzo wdzieczny, gdyby ktos powiedzial, jak moge rozwiazac ten problem.
Pozdrawiam
Raf

--
Raf