Re: Jak uziemic komputer

Autor: Maciej Pura (arup_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 13:06:52 MET DST

Witam!

>Ale sie ubawiłem. :))))) na 1.5 bede doły kopał w ziemi. :-)))) "w kierunku
>środka Ziemi" :-))))) "zleznie od rodzaju gleby" :))))) nie moge. :)))) Ale
>pamietaj do środka Ziemi!!! :))))

Jakbys mial poczucie humoru, to bys sie tak nie ubawil (wyj. mamy tu typowa
sytuacje, gdy ktos traktuje wypowiedzi zartobliwe zbyt powaznie).

Nadnieniam P. T.T., ze pomimo zartobliwej wypowiedzi nie mialem zamiaru
wprowadzac P. w blad. Rura, o ktorej pisze to wlasnie przylacze kaloryfera.
Przepraszam za tak trudne zagadki i ciezkie dowcipy.

Z drugiej strony nie nalezy zakladac, ze uzytkownik ma kaloryfer, a w
przypadku, kiedy go ma to jest on podlaczony metalowa rura (obecnie
preferowane/modne sa instalacje plastikowe).

-
MaciejP (arup_at_kki.net.pl)