Re: Karta grafiki :-))) ???

Autor: Piotr Harasimiuk (p_haras_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 13:03:23 MET DST

Cedzik wrote:

> Hej wszystkim.........blablabla
> Chciałbym zakupić kartę grafiki 3d na której poszedłby Q2 i Q3.
> Jestem szczęśliwym:-((( posiadaczem płyty PC Chips bxcel !
> Zmienie ją na 100% jednak teraz potrzebuje na szybko kartę grafiki.
> Jaką kartę grafiki polecacie do tej płyty w cenie do 550?
> Sam testowałem Rive TNT 16mb Vivateca oraz Matroxa g200 8mb.
> Matrox mnie rozczarował (trochę za mało ramu q3 nie wyrabiał)
> Riva cudem poszła ale gry nie chciały na niej chodzić w wyższych
> rozdzielczościach i co chwila wyskakiwał niebieski ekran..

> [...]

Skoro Riva TNT nie wyrabia to powinno pójść na TNT2.
Problem może także tkwić na styku płyta+proc - karta.
Te wszystkie karty3D posiłkują się jednak procesorem, tak że nie zawsze
udaje się wycisnąć maxa z karty na słabym procu.
A próbowałeś dołożyć VooDoo do swojego Tridenta ?
Może to będzie naj;epsze wyjście.
Pozdrawiam.