Bledy zbieznosci kolorow

Autor: Adam 'aimsoft' Michalski (aimsoft_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 17:41:15 MET DST

Hej!

Za swoj monitor (Sony 200ES 17') dalem sporo kasy (w sumie cos kolo 12
baniek) i jest niezly, ale mam pewne pytanie. Otoz w trybie tekstowym (w
ktorym bardzo czesto zdaza mi sie pracowac) wystepuja spore bledy zbieznosci
kolorow (przewyzszajce na moje oko nawet milimetr!). Poza tym w prawym
dolnym rogu strasznie 'wystaje' czerwony... regulacje wielkosci i polozenia
niewiele tutaj pomagaja. Czy ktos mial podobne wrazenia? Aha... bylem u
kumpla, ktory ma ten sam monitor i u niego jakos nie zauwazylem takich
wad... wiec moze mam schrzaniony egzemplarz? W trybach graficznych tez te
rozbieznosci troche widac, ale mniej niz w tekstowym.
Czy powinienem zwrocic sie do SONY, zeby cos z tym fantem zrobili? Czy to i
tak na marne i oleja mnie?

Podpowiedzcie cos, please (i sorry za troche lamerskie pytanko, ale nie
jestem 'guru' w zakresie sprzetu :-)).

Pozdrawiam

Adam Michalski, 17 lat
aimsoft_at_polbox.com