Re: Różnica między K7 a K6

Autor: /\\/\\ (ab171954_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 11:14:42 MET DST

On Fri, 17 Sep 1999, A. Bigor wrote:

>=20
> Jesli wygrywa AMD, to wyniki sa srednio miarodajne.
on na szczescie nie podaje zwartego wyniku tylko kazdego testu z osobna.
W integerach wygrywa K6=20
w koprze mniejwiecej po rowno (na korzysc celera)
pamiec <200 KB - k6 (tez zalezy jaki rozmiar slowa)
>200 - ostro celer

>=20
>=20
> No w=B3asnie -- podczas uzywania koprocesora odwolania do cache
> s=B1 bardzo czeste (architektura x86), a jesli L2 jest maly i w dodatku
> taktowany 100 MHz, to nie ma sie co dziwic wynikom.

to pewnie tez.
>=20
>=20
> O ile si=EA nie myle, Carmack (Romero? -- nigdy nie pamietam,
> ktory odszedl z id software) bardzo si=EA staral nad tym,
> zeby mozliwe najwiecej danych miescilo sie w L2.
> Biorac pod uwage to, ze wszystkie Klejki maja ok. 70%
> wspolnego kodu w engine, zdanie mozna odniesc do kazdej
> czesci gry.
he, he, starac to sie mozna :)

>=20
>=20
> Zmusi=B3es mnie.
>=20
> WinNT 4.0 + SP5, Unreal tuz po instalacji,
> 800x600x32bpp (soft), timedemo
> C333, L2 on -- 14.28
> C333, L2 off -- 11.89
> C333_at_500, L2 on -- 20.67
> C333_at_500, L2 off -- 17.37

ok, ale to unreal. Tam nie tylko sceny sa bardziej skomplikowane. I
faktycznie L2 moze sie troche liczyc.
A swoja droga ciekawe, czy wylaczanie softwarowe w biosie daje takie same
rezultaty jak fizyczny brak L2.

hehe ;)

ZLOM