Re: Re: Czemu K7 się tak dobrze kręci?

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 11:25:08 MET DST

>Nie ma już jak w 503+ zestawów zworek SDRAM1/2/3 i CLK1/2/3?

Nie ma zworek, sa mikroprzelaczniki.

Jednak chyba troszke za bardzo pospieszylem sie z poprzednia opinia o
niemozliwosci ustawienia innych czestotliwosci np. dla PCI itp. Wydaje
mi sie jednak, ze jestem przynajmniej czesciowo usprawiedliwiony
dzieki temu, w jaki sposob FIC przedstawil mozliwe ustawienia. Otoz w
instrukcji nie opisano kazdego przelacznika oddzielnie, ale wszystkie
razem. Potraktowano rzecz zbiorowo: w tabelce z ustawieniami
przelacznikow po lewej stronie umieszczono 10 zestawow czestotliwosci
(CPU, SDRAM, PCI i AGP), a po prawej - odpowiadajace im ustawienia
przelacznikow od S2-4 do S2-10 nie piszac, ktory za co odpowiada.

W ten weekend zmobilizowalem sie i przeanalizowalem te tabelke
(okazalo sie to nawet niezla rozrywka umyslowa ;) ) i chyba ja
rozszyfrowalem - wiem (a w kazdym razie podejrzewam), ktory
przelacznik do czego sluzy (moze z wyjatkiem jednego, bo jest ich o
jedna sztuke za duzo). Wydaje mi sie, ze _mozna_ wybrac 83MHz/2 dla
PCI. Jednak nie chcialo mi sie tego sprawdzic przktycznie.

BBG