Re: Problem z modemem (oczywiście Zoltrix).

Autor: YANkes (yankes_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 00:13:59 MET DST

Capricornus napisał(a) w wiadomości: ...
[ciach]

Jest to szeroko znana cecha wielu Zoltrixów :-( Z tym że mój "skleja"
się po kilku próbach i naciśnięcie "anuluj" rozwiązuje sprawę.
Możliwe rozwiązania:
1. podobno uziemienie kompa (kabelek od obudowy do kaloryfera np)
czasem pomaga - ja tego nie sprawdzałem, ale na grupie było parę
postów z takim rozwiązaniem.
2. istnieje rozwiązania mechaniczne - też nie sprawdzałem, ale do
zrobienia (chyba) domowymi sposobami. poszukaj na grupie.
3. przyzwyczaić się :-)
4. kupić DOBRY modem

Pozdrawiam
YANkes (Jan Nowakowski)