Spirit Zoltrixa

Autor: Przemek Piotrowicz (stvoor_at_plearn.edu.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 00:25:26 MET DST

Właśnie dzisiaj kupiłem Spirita i będę chciał go wymienić.
W czasie łączenia w Win 98 w tle zapuściłem Winamp'a z utworem 128bps
44kHz, kartę dźwiękową mam na PCI (tak jak modem Spirit)- SB Live!
Oczywiście przy wybieraniu numeru krztusił się Winamp.
Wcześniej na modemie zewnętrznym 33600 Zoltrixa tego nie było.

Sądzicie, że krztuszenie może ustąpić na modemie ISA? np. FM-VSP56i3.
Albo na zewnętrznym? Poradźcie, na jaki wymienić?

W Chipie ma on bardzo dobre recenzje, jako chodzacy swietnie na
slabych liniach, a mnie dwa razy polaczyl sie na 28800bps.

Mam PII 400MHz Celeron 128Mb RAM

Dzieki.

--
Przemek Piotrowicz