Problem z modemem (oczywiście Zoltrix).

Autor: Capricornus (cap71_at_vc.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 07:12:25 MET DST

Model FMVSP56i(2).
Mam ten modem ponad rok i nigdy wcześniej nie sprawiał mi kłopotów, chodził
jak burza - 95% połączeń przy 50000.
Problem pojawił się tak jakoś na początku sierpnia, a w lipcu skończyła się
gwarancja na modem :-(

Dobra teraz do rzeczy.
Chodzi o łączenie się. Wszyscy wiecie jak teraz trudno się połączyć z
0202122 po godzinie 22:00.
Mój modem przy pierwszej próbie robi "tyk", wybiera numer, linia jest
zajęta, "tyk" -czyli w porządku.
Druga próba to "tyk" i ... koniec ( czasami końcem jest trzecia próba
łączenia ), a po tym komunikat :"Nie można wykryć modemu.Może być w użyciu,
wyłączony lub niepoprawnie zainstalowany", w Panelu
Sterowania/Modemy/Diagnostyka wyskakuje :"Port jest już otwarty", aparat
telefoniczny podpięty do modemu jest głuchy i nie pomaga nic innego jak
wyłączyć komputer i włączyć go ponownie.
Kiedyś mogłem ustawić we właściwościach połączenia ok.20 prób i spokojnie
czekać , a teraz to już prawdziwa udręka. Jeśli nie połączy się za pierwszym
razem to mogę iść spać i spróbować o 6:00.
Czy to już koniec życia tego modemu , czy też ja coś sknociłem ?

--
Capricornus
cap71_at_box43.gnet.pl