Re: Odp: Skladanie kompa ciag dalszy...

Autor: Konrad Anikiel (akonrad_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 13:53:00 MET DST

On Sat, 18 Sep 1999 16:03:31 +0200, "Szymon Janicki" <janicki_at_onet.pl>
wykaszlał:

>pipczy to
>
>Domyslam sie ze chodzilo Ci o to ze to na 100% wina pamieci?
>Otoz przedwczoraj sprawdzalem ja w innym kompie gdzie juz byla jedna kosta
>128MB i wykrywal ja poprawnie (w sumie naliczal 256)... tak wiec watpie zeby
>o to chodzilo...

Ja codziennie wyjmuję pamięć ze swojego komputera (3 DIMMy), używam na
innym, a potem wkładam z powrotem. A mam płytę Asus P2b-b i celerona
PPGA na przejściówce. Ta płyta nie ma odpowiedniego gniazda i nie
dociska tej przejściówki porządnie- więc się ciągle poluzowuje.
I czasem mam właśnie taki objaw: wentylatory burczą, a monitor- nic.
Wyłączam, dociskam procesor- i wszystko działa. Sprawdź procesor, włóż
jakiś inny- pokombinuj z tym slotem, to pewnie to. Bo bez procesora
AGP nie rusza i karta graficzna nie ma szans się włączyć.

pozdrawiam
Konrad Anikiel
akonrad_at_polbox.com