Odp: Pad twardziela czy zwykly blad uzytkownika?!!

Autor: Dracula (xander1_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 03:28:23 MET DST

Użytkownik rentier <rentier_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> Bez paniki-partycje sa z danymi-uszkodzone sa sektory poczatkowe starego
> dysku.Mialem kiedys podobny problem-pomogl mi Partition
> Magic .Nagraj na dyskietke plik pqmagict.exe i uruchom pod czystym
> dosem.Pewnie zreszta sa i inne sposoby:)

coz Partition Magic(Ranish Partition Magic) mam na cdrom'ie ostatniego
entera. Mie ma tam jednak pliku pqmagict.exe. Jest natomiast part.exe ktory
po uruchomieniu pod win (pod dosem blad dpmi) widzi oba dyski, lecz na tym
"klopotliwym"" this is unsupported file system" jest komunikatem wiodacym.
Wszystkie tam heady i cylindy sa jednak ok!
Co robic?!!

pozdrawiam,
A.