Re: Pad twardziela czy zwykly blad uzytkownika?!!

Autor: rentier (rentier_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 02:10:15 MET DST

Użytkownik Dracula <xander1_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do > Kupilem sobie
nowy dysk (IBM/7200 polecam!), wiec chcac wykorzystywac stary
> do przenoszenia danych itp, wlozylem go w kieszen....Zapomniawszy jednak
> ustawic odpowiednio zworki(primary/slave), postanowilem go wyjac i dokonac
> tego. kieszen jest zuplnie nowiutka wiec dysk chcial sie z niej
> wysunac..zatem delikatnie puknalem kieszenia o dlon i dysk "wyjechal".
> Zminilem zworki jak nalezy i wkladam dysk spowrotem. I tu niespodzianka
HDD
> nie jest widiany przez win'a, zatem hopla do biosu, patrze a tam wszystko
> OK. Odpalam zatem system z dyskietki i FDISk'iem sprawdzam co tam na
twardym
> slychac. A tam NIC. Komunikat oficjalny: Brak partycji!!!

Bez paniki-partycje sa z danymi-uszkodzone sa sektory poczatkowe starego
dysku.Mialem kiedys podobny problem-pomogl mi Partition
Magic .Nagraj na dyskietke plik pqmagict.exe i uruchom pod czystym
dosem.Pewnie zreszta sa i inne sposoby:)
Pozdrowienia:
                         rentier_at_kki.net.pl