Re: ZIP Parallel Port i drukarka HP 6L

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 03:46:26 MET DST

Wojtek Wrzaskala napisał(a) w wiadomości:
<5C1E3.1990$n4.36567_at_news.tpnet.pl>...
>ZIP-a mam najnowsze, HP dostarczane z Win98 pl.

To weź z HP - przecież piszę HP, HP, Hewlett-Packard, www.hp.com.pl
[...]

>Gdzie?

We właściwościach drukarki, ustawienia buforowania...
A jak zainstalujesz sterowniki HP, to powinien być własny programik HP.

>Zmienilem - nic nie dalo.... Poza tym dlaczego Win98 rozpoznaje mi EPP jako
>zwykly port drukarki LPT1? ECP widzi jako ECP.
Bo tak ma być. EPP różni się od standardu maksymalną szybkością transmisji,
Windows tego nie rozróżnia. ECP jest jeszcze szybszy i dwukierunkowy.
Szczegółów szukaj gdzieś w internecie.
[...]
>Juz pytalem, nie wiedzą.

To co oni tam robią? Przecież na pewno ktoś już z tym walczył - niech się
klienta dopytają albo dadzą Ci namiary...

8. A kable sprawdzałeś? Do ZIPa masz pewnie cholernie gruby oryginalny
niebieski, a do drukarki - na pewno Bi-tronics (tzn. pełne 25 żył)? Ostatnio
widziałem hecę na odwrót - po _odłączeniu_ ZIPa plujka HP przestała
drukować - albo coś nie stykało gniazdko/wtyczka albo kabel do drukarki był
18-żyłowy.

--
Zazwyczaj rzeczy praktyczne są ŁADNE. Rzeczy PIĘKNE bywają niepraktyczne.
   Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)