Re: ZIP Parallel Port i drukarka HP 6L

Autor: Wojtek Wrzaskala (wojciech_wrzaskala_at_cadena.com.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 10:10:41 MET DST

> 1. Zainstalować najnowsze sterowniki ZIPa i HP.
ZIP-a mam najnowsze, HP dostarczane z Win98 pl.

> 2. Zmienić ZIPa z Parallel na Plus, a jeszcze lepiej na ATAPI.
odpada.

> 3. Podłączyć zasilacz ZIPa i komputer do listwy i włączać/wyłączać całość
> listwą
> (ZIP _musi_ być włączony zanim się załaduje system).
Tak wlasnie jest zrobione!

> 4. Zmienić obsługę portu LPT:
> - wyłączyć komunikację dwukierunkową z drukarką;
Gdzie?
> - zmienić typ portu z ECP na EPP.
Zmienilem - nic nie dalo.... Poza tym dlaczego Win98 rozpoznaje mi EPP jako
zwykly port drukarki LPT1? ECP widzi jako ECP.

> 5. Zainstalować ręczny przełącznik 1 komputer - 2 drukarki, tylko skąd
wziąć
> dobry przełącznik dwukierunkowy?
Odpada.

> 6. Wsadzić kartę z drugim portem LPT
Odpada.
> 7. Spytać we własnym serwisie, co uzgodnili z klientami.
Juz pytalem, nie wiedzą.

--
Wojciech Wrzaskała
Public relations, Cadena Systems