Re: Ceny pamieci.

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 16:27:35 MET DST

Krzysiek Balas napisał(a) w wiadomości:
<37E0D617.E8E8FF15_at_veracomp.com.pl>...
>Ja słyszałem wiele plotek, m.in. od "ze zamknięto pare fabryk" do tego
>"ze zaprzestano produkcji DIMMow wogóle". A tak BTW to cena DIMMow 64MB
>w okolicy 600pln jest po prostu chora ( właśnie chciałbym kupić ze dwie
>kostki i żal mi du.. ściska że wcześniej sie nie zdecydowałem :((

co kilka dni na grupie występuje ten sam wątek: "ceny pamięci"...
większość - w tym i ja - narzeka na ceny.

a sporo też się cieszy, że zdążyło kupić, kiedy stały się droższe o te
30-100% a nie
o 300, jak to jest teraz...

... a ja z nich się śmieję, bo jak wszystko stanie na nogi, to pamiątki znów
spadną
na ryja i wszyscy, którzy tak się dziś chwalą, że zdążyli kupić, jak
podrożały
tylko o 50 zł i narobili przy tym w portki ze strachu będą sobie pluli w
twarz, że
wydali za dużo. z drugiej strony, kto potrzebował naprawdę, to musiał kupić,
pewnie kupiłby i teraz.

pamiętam, jak mogłem mieć 64MB DIMM 100MHz w hurcie za 134zł +VAT ze dwa
miechy temu. nie kupiłem, podrożały, pomyślałem że poczekam aż spadną, dalej
drożały, ale wytrzymam. "byle do wiosny". musi mi wystarczyć 64...

m227