Re: Ceny pamieci.

Autor: Krzysiek Balas (kbalas_at_veracomp.com.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 13:37:48 MET DST

Ja słyszałem wiele plotek, m.in. od "ze zamknięto pare fabryk" do tego
"ze zaprzestano produkcji DIMMow wogóle". A tak BTW to cena DIMMow 64MB
w okolicy 600pln jest po prostu chora ( właśnie chciałbym kupić ze dwie
kostki i żal mi du.. ściska że wcześniej sie nie zdecydowałem :((
Pozdrawiam, Krzysiek