Re: MATROX G400 a nastepny zakup

Autor: fox (fox_at_irc.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 11:38:02 MET DST

In article <3M5E3.2832$n4.52879_at_news.tpnet.pl>, kris_at_hardware.com.pl
says...
> Nie ma takiej. Ale aktualnie najlepiej się wywiązuje nVidia Corp. Co nie
> zmniejsza mojej ostrożności w stosunku do ich zapowiedzi. Już nikomu nie
> można zaufać :-(
trust no 1 ? :)))

> Bardzo dobra. Na razie nie kupiłem do domu (testowałem tylko) bo jest za
[...]
mam i jak na razie jestem wniebowziety :) nie potrzebowalem karty tylko
do grania - a jako uniwersalny kombajn spisuje sie znakomicie.
wiesz co, z tym open gl'em - nie robilem benchmarkow, ale ostatnie
wydanie driverow + icd chyba jednak poprawilo sprawe ? przynajmniej tak
to ocenili na wickedpc. u mnie nie widze roznicy, bo i tak wszystko
popier... niezaleznie od wszystkiego ;))) przelaczalem sie miedzy v2 /
g400 i tez zero roznic w predkosci - wiesz moze jak to jest w przypadku
ostatnich driverow ? tzn. chodzi mi o open gl, dalej tak odstaja od
konkurencji czy roznica sie zmniejszyla ?

pozdro

--
== fox_at_irc.pl ====== "Pride is what we have. ===
== www.57th.w.pl ====== Vanity is what others have." ===