Re: MATROX G400 a nastepny zakup

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 14:54:23 MET DST

Cześć,

> tak... racji tym slowom odmowic nie mozna, ale tak naprawde ktora firma
jest bez winy ?

Nie ma takiej. Ale aktualnie najlepiej się wywiązuje nVidia Corp. Co nie
zmniejsza mojej ostrożności w stosunku do ich zapowiedzi. Już nikomu nie
można zaufać :-(

> a g400 to bardzo dobra karta...

Bardzo dobra. Na razie nie kupiłem do domu (testowałem tylko) bo jest za
mało uniwersalna dla takiego mieszacza jak ja (wolę jednak TnT2). Ale
wszystko przede mną. A na obietnice się nie dam złapać. Wysoki poziom
driver'a D3D nie trudno im (Matrox) było uzyskać bo architektura jest dość
prostym przeniesieniem z G200 a tu nie ma skuchy. Gorzej z OpenGl a bez tego
coraz trudniej ... A do tego kolejna generacja kart za pasem. Znowu się mogą
spóźnić ... Ech.

> == fox_at_irc.pl ====== "Pride is what we have. ===

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."