Odp: Problemy z Voodoo Rush

Autor: Mr.Jack (mrjack_at_strefa.com)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 11:23:28 MET DST

Jeszcze tydzien temu mialem v Rusha, wiec co nieco o niej wiem. Po
pierwsze - zainstaluj najnowsze sterowniki, to ci da najnowsze wersje
glide'a, zapewne 2.46. Oprocz tego sciagnij sobie taki programik co sie
nazywa SCI TECH GLDirect i zainstaluj - w przypadku nie moznosci
uruchomienia gry przez zwyklego Glide'a, bedziesz mogl uzyskac podobne
efekty poprzez modulowanie OpenGl'a przez Directx 6.x.
Ja mialem podobne problemy ze swoim Rushem, a po zainstalowaniu owych rzeczy
znikly one calkowicie.

--
Mr.Jack
mrjack_at_strefa.com