Problemy z Voodoo Rush

Autor: pp (kacalka_no_spam_at_polbox.com)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 08:25:48 MET DST

Hi.

Pierwszy raz pisze na ta grupe, wiec wszystkich pozdrawiam.

Mam problem. Wczoraj wszedlem w posiadanie, droga kupna, karty Magic 3d Rush
Lite 6MB. Na "kosciach" jest napis:
MX85251FC.
No i w czym problem: podczas proby uruchomienia jakiejs gierki dostaje
komunikat w stylu: "glide2x.dll expected voodoo rush not detected".
Kombinowalem z roznymi driverami i nic. Tak w ogole, to w panelu starowania
widze jak wol, ze mam Voodoo Rush, jak odpalam diagnostyke z Direct-X to tez
mi pokazuje, ze mam Voodoo Rush (robie testy i widze latajace i obracajace
sie kwadraciki i szesciany), tylko ten cholerny glide nie chce tego
zobaczyc.
Mam Winows 98 i Direct-X 6.1. Moze ktos z Was sie z tym spotkal, moze ktos
ma taka karte i chodzace drivery, albo wie skad mozna takie drivery scignac?

Dzieki za pomoc.

Adam.

P.S. Wiem, ze ta karta nie jest najnowszym krzykiem techniki, ale byla tania
i pewnie pare gierek jeszcze pociagnie (pod warunkiem, ze uda mi sie ja
uruchomic)