Re: Re: Czemu K7 się tak dobrze kręci?

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 11:23:18 MET DST

>Na FICu (a przynajmniej na 503+) masz osobną zworkę do ustalania
>dzielnika magistral i możesz sobie ustawić 83/2. U mnie niestety na
>takim ustawieniu płyta nie wstaje (może któraś karta PCI nie wyrabia,
>albo jest to ustawienie nieobsługiwane przez BIOS...), ale teoretycznie
>można próbować.

Na 503A sa mikroprzelaczniki. Wybiera sie _zestawy_ czestotliwosci
FSB, PCI i AGP oraz mnoznik dla procka (jednoczesnie). Nie mozna
dobierac tych wartosci oddzielnie. Byc moze w niestandardowych
ustawieniach przelacznikow jest i to (tzn. 83/2), ale jest zdziebko za
duzo kombinacji do sprawdzenia, a ja na dodatek mam Cyrixa 333, ktory
i tak grzeje mi sie niemilosiernie na 75x3.5, wiec nie chce mi sie
ryzykowac. Z czasem i tak jakis maniak dojdzie do tego co i jak i nie
omieszka pochwalic sie tym w Inernecie. ;)

BBG