Re: pytanie o pami CACHE

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 10:45:16 MET DST

A. Bigor <zbyfek_at_pertus.com.pl> wrote in message
> "Jop" <rot_at_friko6.onet.pl> wychlipał:

> Czytaj: "Ci co mają kasę i się napalają na sprzęt".
> Wiesz, szczerze mówiąc cieszy mnie fakt, że tacy ludzie
> jak Ty istnieją. Dzięki nim zaraz na początku sprzedaży
> firmy komputerowe szybko nabijają sobie kabzy i po paru
> miesiącach obniżają ceny, a taki szaraczek jak ja
> może sobie sprawić procesor będący hitem
> pół roku wcześniej za 1/3 wartości...
Patrzyłeś to ty kiedy ja i za ile tego p3 kupiłem?
aha - o ile spadła cena asus p2b rok temu i teraz?
30% góra - a o ile w tym czasie spadł inny sprzęt(poza pamięciom).

> Zareklamuj się w TV -- moze zrobisz podobną karierę jak William G.
Wtedy to do mojego znajomego sprzedawcy w hurtowni właściciel zacząłby się
czepiać. :)

> Wiem. Ale zawsze, ZAWSZE z nowym sprzętem są jakieś kłopoty.
> Jeśli nie prędzej, to później. Po co intel robiłbym trzeci revision
> chipsetu iBX?
A podaj mi różnice między kolejnymi rev?
co?

> Nie twierdzę, że musi się sypać. Po prostu jestem sceptykiem
> i takiego czegoś wolałbym nie kupować.
Pewnie że masz takie prawo :)

> Hehehe. Dostali Athlona, ale zdjęcia ściągnęli z Internetu.
> I to w dodatku skorzystali tylko z jednego, bo drugie zrobili
> sami (procesor po prawej ma dwie naklejki i napis
> "ENGINEERING SAMPLE". Ten po lewej ma tylko jedną naklejkę...)
Skanowac się im nie chce :)

> Prawda. Jednak mam wrażenie, że Camino to w znacznym stopniu
> podrasowany iBX, więc różnic być nie powinno. Inna sprawa,
> że mogę się mylić -- nie mam żadnej specyfikacji dotyczącej i820.
Ja też :(

> To będą mieli problem. Tym bardziej, że w tej chwili oni
> naprawdę nie mają do zaoferowania niczego ciekawego,
> bo AGP x4 i UDMA/66 to można sobie buty wsadzić...
no to zależy od hd i grafiki...

> Wolałbym, żeby serwer mi się nie wieszał z powodu jakiegoś
> problemu z płytą/procesorem...
Widziałeś serwer na w98? Bo ja nie.(pozatym wtedy to by się wieszał bez
żadnego problemu)