Re: dolewanie atramentu do HPDJ340

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_rodan.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 10:47:33 MET DST

On Thu, 16 Sep 1999 09:36:47 +0200, Peter Tyrell <tyrell_at_hotmail.com> wrote:

>po zaklejeniu otworka po kulce (nie ma go w nowszych nabojach) nalezy
>najlepiej strzykawka wdmuchnac odrobine powietrza w ten otwor ktory jest na
>sierodku naboju od gory (w zadnym wypadku nie nalezy go przebijac!!! bo
>naboj bedzie ciekl )

Niestety, udało mi się przebić ten otwór, badałem go drucikiem czy nie ma
tam jakiegoś zaworka, przez który pojemnik wciąga powietrze w miarę ubywania
atramentu, i chyba był zaworek, ale bardzo delikatny.. Zakleiłem papierem i
drukarka na razie drukuje, a atrament nie cieknie, zobaczymy jak długo.

Paweł