Re: Spammerzy

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 03:40:31 MET DST

Cześć,

Lodek <lodek_at_polbox.com> wrote in article
<01bf004d$df590c20$2b34a0d4_at_default>...
> Cytuję list, który dostałem od Aleksandra Grabowskiego:

[wycięte]

> To jest odpowiedź po tym jak dostał parę netykiet na skrzynkę.
> Odpowiedziałem mu + CC dla abuse_at_tpnet.pl. Piszę w tej sprawie do
> GoToWorld.

Jak ja widzę jakiegoś spamera na grupie, to nie wysyłam mu nic na skrzynkę
(od jakiegoś czasu transfer z Nowej Zelandii do Polski jest tak kiepski, że
to przestało być zabawne), tylko wysyłam trzy emaile: 1. do tego całego
przedsięwzięcia (gotoworld ma na swojej stronie formularz, gdzie można
podpier****ć takiego :-))), 2. do abuse_at_tpsa.pl, 3. do admina, gdzie spamer
trzyma swoje konto e-mail (ze znalezieniem adresu są czasem kłopoty, w
najgorszym razie zawsze jest root_at_cośtam.cośtam). Mam przygotowany dokument
tekstowy z wymaganą treścią, to tylko wstawiam, wklejam nagłówek i odjazd.
Bez nerw, bez kłopotu, sama przyjemność.

W weekend zrobię stronkę z przykładowymi skargami i adresami i założę gdzieś
na jakimś serwerze. Radzę skarżyć się bezpośrednio do tych organizacji typu
gotoworld czy targetshop, jak dostaną parę skarg, to takiemu komuś kasują
konto, kasują kasę na jego koncie, i blokują możliwość założenia nowego(nie
wiem, jak to drugie działa, i czy łatwo jest obejść, ale zawsze coś).

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)