Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Krystian J. (chrisjan_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 02:20:57 MET DST

Użytkownik asterek <asterek_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:jdZy3.12884$Qh1.180440_at_news.tpnet.pl...

> Wszedzie to Centrex ( jest to oferta tpsa) . Niektorzy providerzy
zakladaja
> w ramach tego sieci i sobie to roznie nazywaja ...

Czy ten caly Centrex to nat terenie calego kraju czy tylko lokalnie(jezeli
tak to gdzie)

Czy jezeli tu gdzie mieszkam sa problemy z iloscia lini(wszyscy siedza na
pcmach) to mam jakies szanse na takie cudo..???

> Czy placisz 6gr/3min o dowolnej porze czy tylko po 18.00 ? A abonament za
> Centrex dodatkowo ? A tak w ogole to tylko 33.6 !!

Tak tu nazekacie na to ze ciezko sie dodzwonic i slaby transfer,ale
postawcie sie w mojej sytuacji jestem podlaczony do jakiegos syfiastego pcm
przy ktorym osiagam zawrotna predkosc 1kb/s a wszelkie prosby i grosby w
strone telekomuny o zmine na osabna linie nie odnosza skutku.....w tej
sytuacji kazdy normalny czlowiek zyjacy w miare cywilizowanym
swiecie,delikatnie mowiac wypia by sie na takiego "dostawce uslog" i
skorzystal z uslug innego.Niestety tu gdzie mieszkam (przedmiescia
N.Sacza),szanse mam na to zadne.
A co do tych HiS'ow to tez sprawa robi sie coraz bardziej podejrzana
a)niby mialo sie to rozkrecac podkoniec wakacji(najpozniej we wrzesniu) a tu
ani widu ani slychu.
b)jak ostatnio przyszedl do mnie gosc z tepsy rzeby naprawiac tego
nieszczesnego pcm'a(bo siem biedak calkiem spascil) to na moje pytanie o ta
ich nowa usluge to najpierw zrobil wielkie oczy,potem powiedzial ze nic nie
wie i gdyby cos takiego bylo to sam by sobie to zamowil.