Spammerzy

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 16:16:21 MET DST

Cytuję list, który dostałem od Aleksandra Grabowskiego:

<QUOTE>
Czesc huju !!!Wiesz co nie myslalem ,ze na swiecie istnieja jeszcze takie
cwoki jak ty. Ja tu sie poswiecam i daje ci szanse zarobienia ,a ty
kurwiszonie jeden do mnie od razu z geba.Po za tym nie strasz mnie fiucie
swoim kumplem i jego laczem stalym bo mi mozesz skoczyc na...Jak bys byl
madrzejs
zy to bys wiedzial ,ze mozna miec wiecej kont e-mail ,a

nie tylko jedno ,ktore jakis palant z laczem stalym bedzie zasmiecal(co
zaskoczony?).A co do smrodu to moze ty smirdzisz bo ja nie! A jak jestes
wypierdku mamuta taki mundry to wymysl lepszy sposob jak poinformowac wiele
osob ,ze moga zarobic troche kasy.Dotarlo!!!

Michal
grabmo_at_friko6.onet.pl

P.S.Wydrukuj sobie ten list i wsadz go sobie w dupe...ciao
</QUOTE>

To jest odpowiedź po tym jak dostał parę netykiet na skrzynkę.
Odpowiedziałem mu + CC dla abuse_at_tpnet.pl. Piszę w tej sprawie do
GoToWorld.

Pozdrawiam,

Piotr Hosowicz vel Lodek
Zajrzyj na moją stronę z freewarem