Re: jak sformatowac dysk 4 GB

Autor: pawel (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 01:25:13 MET DST

1*Przy odpalaniu fdiska dajesz <T> dla oslugi duzych dyskow? czytasz to co
sie pojawia no nie ?
2*masz w biosie ustawiony tryb LBA? u mnie wystarcza auto detect ale mozesz
dac tryb LBA jak sam nie widzi.
3*w fat 16 nie da obsluzyc wiekszej partycji jak to co napisales wiec jest
OK , ma byc tak: fdisk osluga duzych....<N> masz fat16 - tylko partycje do
2014 zakladasz partycje glowna ESC reset odpalasz drugi raz obsluga
....dyskow <T> zakladasz rozszerzona w niej dyski logiczne masz fat32 i to
wszystko i do gabloty powtorz.
o wlasnie teraz mi przyszlo do glowy zalozyles rozszerzona z logicznymi ?
wprawdzie fdisk sie pluje jak nie zalozysz ale moze tak wlasnie bylo wiec
nie mozesz ujrzec reszty pod winda. Sprawdz w fdisku (poz4) wyswietl
informacje o partycjach.
pawel
ps jak to wszystko robisz to nic mi juz nie przychodzi do glowy

mac12 napisał(a) w wiadomości: <7rrjs3$32h$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...