sterowniki do Riva ZXV STB Velocity - szukam: Czy dziala poprawnie

Autor: Tomasz Stępień (tom4444_at_kki.net.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 01:42:58 MET DST

Czesc.
 Szukam sterownikow jak w temacie. Na oficjalnej stronie producenta
www.stb.com sa sterowniki ale z 98r. !!!
Dajcie jakis adres zeby odswierzyc moje stare sterowniki

Mam jeszcze jeden problem. Moja Riva sprawia wrazenie gdyby nie obslugiwala
wielu funkcji 3D
Na wielu grach starych i nowych zamiast efektu dymu widać czarne kwadraty.
przyklady:
Hidden & Dangerous - jest sporo czarnych elmentow na ktorych powinny byc
tekstury (chodniki)
Official F1 racing - grafika jest cala rozsypana
Panzer Commander - elmenty drogi sa czarne znowu brak tekstur
stare gierki tez nie maja polnego wypelninia teksturami