Plyta EPOX EP-5BVP3A VIA grzeje sie niemilosiernie

Autor: Tomasz Stępień (tom4444_at_kki.net.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 01:42:55 MET DST

Czesc grupowicze!!!

Czy ktos zna moze te plyte (jak w temacie)
Mam taka i procka na niej AMD K6 3D 350
w instrukcji do plyty pisze ze mozna zalozyc procesor max 333 Mhz 66Mhz x 5
napiecie 2,2V - tak tez ja ustawilem ale grzeje sie na tym ustawieniu
bardzo i po 30 minutach eksploatacji wiesza sie
    Wymyslilem ekstra chlodzenie:
- na czipsety dorobilem radiatory z 486
- na tranzystorach za stabilizatora napiecia (chyba) tez jeden duzy radiator
- pozostal jeszcze jeden tranzystor w paskudnym miejscu zamocowany ktory sie
grzeje najbardziej (Jest orginalnie przykrecony do plyty glownej) Nalozylem
na niego maly radiator a z drugiej strony po wycieciu otworow w obudowie
zainstalowalem wiatraczek - lol

Po takich zabiegach plyta chodzi wspaniale na procku AMD 333 Mhz

Udalo mi sie ja ustawic na 75Mhz x 5 ale wtedy to juz nawet moje wymuszone
chlodzenie nie pomaga tranzystor rozgrzewa sie prawie do czerwonosci.

Czy ktos wie lub ma jakis pomysł zeby ja puscic na 75Mhz x 5
Wiem ze te plyte przydalo by sie wymienic wiec moze ma ktoc cos taniego z
AGP i 100Mhz a ja sprzedam to moje badziewo
czkam na opinie o chlodzeni i przerobkach.

    Acha jeszcze jedno Jak zaistalowac poprawnie karte AGP RIVA ZX na tej
plycie Bios mam z stycznia 99'