Odp: sterowniki do Riva ZXV STB Velocity - szukam: Czy dziala poprawnie

Autor: AD (spider_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 11:09:59 MET DST

    Czasami producent nie daje nowych sterowników, ponieważ lepszych już nie
da się ułożyć. Natomiast można jeszcze spróbować poszukać na stronie www
producenta układu scalonego na którym jest zbudowana karta - w tym przypadku
strona nvidia (Riva ).

Polecam również aktualizację DirectX do wersji 6.1 lub 7.0

Pozdrawiam

Spider

Użytkownik Tomasz Stępień <tom4444_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:6gfE3.4449$n4.76500_at_news.tpnet.pl...