Re: Spammerzy

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 23:42:38 MET DST

Dnia Thu, 16 Sep 1999 14:16:21 GMT, "Lodek" <lodek_at_polbox.com> napisał/a:

>Cytuję list, który dostałem od Aleksandra Grabowskiego:

Po pierwsze - pewno wiesz, ze cytowanie bez zgody osoby, ktora cytujesz
jest bardzo nieeleganckie i nawet taki idiotyczny list nie jest wart
lamania netykiety.
Po drugie - nie ma czym sie przejmowac. Takze tepie takich palantow i takze
otrzymalem ze 3 podobne mejle. Filtr sie powiekszyl, poszla odpowiedz na
priva i CC do abuse. Oczywiscie wiem, ze to nic nie da bo idiota idiotą
pozostanie a abuse_at_tpsa.pl jak dziala w takich przypadkach kazdy wie.

BTW bardzo sie ciesze, ze takie upomnienie + wzmianka i CC do abuse ucisza
tych jełopów gdyz przyczynia sie to do tego iz ja nie zlamie zasad - a juz
nieraz mialem chec wyslac mojego win386.swp - 200MB - w jednomegowych
kawalkach na konto delikwenta. Mam b. dobry przesyl i nie jestem modemowcem
:)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl