Re: ZIP Parallel Port i drukarka HP 6L

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 05:33:27 MET DST

Wojtek Wrzaskala napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam,
>
>Uzywam wlasnie takiej konfiguracji. Jak powszechnie wiadomo, drukarkę
>podłącza się "przez" ZIP.
>W Windows 98 objawia mi się tak, że pierwsza kartka drukowana na komputerze
>zawiera "krzaczki" sterujące, a wszystkie kolejne są w porządku, nie ważne
>z jakiego programu i ile drukuję.
>Problem pojawia się po każdym starcie komputera.
>
>--
>Wojciech Wrzaskała
>Public relations, Cadena Systems

A wasz własny serwis to nie wie?
To jak wy te ZIPy sprzedajecie?
MSPANC!
Żarty na bok, teraz sugestie:
1. Zainstalować najnowsze sterowniki ZIPa i HP.
2. Zmienić ZIPa z Parallel na Plus, a jeszcze lepiej na ATAPI.
3. Podłączyć zasilacz ZIPa i komputer do listwy i włączać/wyłączać całość
listwą
(ZIP _musi_ być włączony zanim się załaduje system).
4. Zmienić obsługę portu LPT:
- wyłączyć komunikację dwukierunkową z drukarką;
- zmienić typ portu z ECP na EPP.
5. Zainstalować ręczny przełącznik 1 komputer - 2 drukarki, tylko skąd wziąć
dobry przełącznik dwukierunkowy?
6. Wsadzić kartę z drugim portem LPT
7. Spytać we własnym serwisie, co uzgodnili z klientami.

--
Zazwyczaj rzeczy praktyczne są ŁADNE. Rzeczy PIĘKNE bywają niepraktyczne.
   Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)