Re: Brak uziemienia - jakie konsekwencje?

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_priv.itl.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 23:47:03 MET DST

On Tue, 14 Sep 1999 20:45:52 +0200, "Maciej Fronczuk"
<maciejf{at}bbs.chip.pl> wrote:

>Czesc

>Uzywalem kiedys przez pare dni nieuziemionego kompa.
>Wprawdzie mnie nie kopnelo, ale czasami dotykajac obudowy
>czulem ladunki elektryczne. Czulem tez, ze komputer czesciej
>sie zawieszal. Po tych doswiadczeniach szybko zrobilem sobie
>uziemienie (a raczej zerowanie, ale dziala :-)

Ja od kilku lat nie mam uziemienia i na razie nic sie nie dzialo.
Uzywalem komputera w sieci z 2-3 innymi kompami tez bez uziemienia (na
BNC) i tez wszystko ok. Nawet jak bym chcial go uziemic to nie mam
pojecia co zrobic bo mieszkam w domku jednorodzinnym i tutaj nie mam
uziemienia (tylko w lazience i w kuchni, ale przedluzacza raczej nie
bede ciagnal). Chyba, ze ktos ma jakis pomysl.

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: