Re: Abit vs. Asus

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 22:17:59 MET DST

Użytkownik Jop <rot_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:7roc4n$2tv$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> Nie ma takich, proszę księdza.

nie przesadzaj, wpadasz w uwielbienie, ogladam serial regularnie (choc nie z
awsze )
podoba mi sie film ale sama Ally Mc Beal juz nie , wg mnie jest dretwa. opro
cz urody (ktora jest wzgledna)
i inteligencji nic w sobie nie ma ,jest zakompleksiona, i po prostu glupia -
teraz to wyolbrzymiam,ale tak ja chwalic nie wiem za co

PiotrP