Re: Abit vs. Asus

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 23:50:59 MET DST

Piotr Pastuszka <starosta_at_mikrus.pw.edu.pl> wrote in message

> Użytkownik Jop <rot_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisa
> ł:7roc4n$2tv$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> nie przesadzaj, wpadasz w uwielbienie, ogladam serial regularnie (choc nie
> awsze )
No dobra trochę przesadziłem (ale mniej(znacznie) niż szef).

> podoba mi sie film ale sama Ally Mc Beal juz nie , wg mnie jest dretwa.

mi się nadal podoba.. no ale masz prawo sądzić inaczej..(oczywiście)
opro
> cz urody (ktora jest wzgledna)

zgadza się :) (mi się podoba)

> i inteligencji nic w sobie nie ma ,jest zakompleksiona, i po prostu
glupia -

jak i 98% ludzi na ziemi..(tej cywilizowanej części)
nie myl kompleksów z głupotą
> teraz to wyolbrzymiam,ale tak ja chwalic nie wiem za co

btw. zauważyłeś kto grał psychoanalityka w ostatnim odcinku?
btw2. Tera to mamy off-topic :)))))))

--
Pozdrowienia, Jop
e-mail:<rot_at_poczta.onet.pl>