Odp: IDT WinChip 2A, porówniania

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 04:11:22 MET DST

Plus to iz pasuje do płyt z FXem i HXem ale minusy:
predkość na poziomie Intel P200 =IDT Win Chip2 225Mhz (multimedia), cena ok
180zł lepiej zrobisz jak kupisz Intel P200 za mniej wiecej tyle samo.
predkość na poziomie P233 MMX = j.w (biuro) po za tym Win Chip2 wymaga FSB
75Mhz czyli na FX ani HX tego nie uzyskasz możesz ustawić jako 66 x3 =
200Mhz(lub 3.5 jako 1.5x66=233 ale czy pójdzie?) ale wtedy to już szybszy
bedzie Intel P200Mhz czyli dupa.
Ja na twoim miejscu kupiłbym starego P200Mhz a bedzie OK.

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7rjp45$pf0$1_at_h1.uw.edu.pl...