IDT WinChip 2A, porówniania

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 23:08:57 MET DST

Hejka, zastanawiam się nad wymianą mojego
starego Pentiumka 100 na WinChipa 2A.
Podobno obsługuje MMX(tm) oraz 3Dnow!(tm)
na mojej płycie 66MHz powinien pójść nawet
w trybie 233MHz (1:1.5 interpretuje jako 1:3.5)
więc powinien byc na chłopski rozum znacznie
szybszy od tego procka co teraz mam...
Chciałbym jednak zobaczyć jakąś wiarygodną
ocenę porównawczą z innymi prockami...
To co widziałem na witrynce IDT jest nieco
niepełne a poza tym wolałbym coś z niezależnego
źródła z zastosowaniem starych płyt jak moja...
Czy znacie może jakąś witrynkę z takimi rzeczami?
Jak wygląda sytuacja z tym chipem w Polsce?
Jakie są ceny układu 2A 233MHz (66MHzx1:1.5)?