Re: Modemy Zoltrixa - FM-VSP56i3 i problem

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 21:01:15 MET DST

Tue, 14 Sep 1999 19:29:50 GMT, "Grzesiek Gajewski"
<gayosek_at_free.com.pl> napisał[a]:

>Przemysław Ryk napisał(a) w wiadomości: <37dda726_at_news.vogel.pl>...
>dość

>"Łączenie z".
>dłuższą
>programiku
>modem
>ponownie.
>szału
>numeru. To
>

>Drobnym błędem w PCB. Uziemienie - może choć ja go nie mam ;-)))
>Więcej o tym błędzie na mojej WWW (zdres niżej).

Czy dobrze zrozumiałem, że rozwiązanie, które podajesz na swojej
stronie wymaga, by modem był na linii sam?
A jeśli u mnie jest za nim telefon, to da się coś z tym zrobić?

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl