Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 17:04:16 MET DST

Cześć,

> A co ten nawiedzony maniak m,iałby usłyszeć? :)

BH6 rev1.1 ma te wszystkie częstotliwości i wiele innych ... A ten
"nawiedzony maniak" wie o Abit'ach znacznie więcej niż Ty. Nie potrafisz
przyjąć jego "uwalającego" stylu wypowiedzi? :-))) Tylko tracisz ...
Pamiętaj, że jakąkolwiek masz wiedzę zawsze się znajdzie ktoś bardziej
doświadczony od Ciebie. Niepotrzebne gardłowanie, samouwielbienie i
obrażanie się zamyka Ci jedynie drogę do poznania czegoś nowego ... Chyba,
że naiwnie wierzysz w to, że wiesz wszystko. Przegrałeś ...

> No co? Na pewno coś pokrewnego z serwerm.

Nie trafiłeś. Mam nadzieję, że będziesz mógł zasnąć ... :-)))

BYE.

> Pozdrowienia, Jop

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."