Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 17:08:36 MET DST

Cześć,

> Prze.. Przepraszam nie miałem nic złego na myśli (przecież do głupiego
dodałem :))

I o to chodziło :-))) Mały element wychowawczy w poczet przyszłych dysput
:-)))

> ps. mam ciebie tytułować szef2?

ROTFL : Za mały na to jestem ... ale jak dorosnę to Wam wszystkim pokażę !!!

> że ty taki obrażalski.....

Od dziecka ... jakbyś mnie znał osobiście to byś się na pewno nie dał nabrać
... :-)))

Do zobaczenia przy kolejnym wątku ... CDN.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."