Odp: DIMM = RIMM ???

Autor: Janicki Szymon (janicki_at_onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 15:41:35 MET DST

> Źle powiedziane : wszyscy się obudzili z ręką w nocniku. Ale IMHO nie ma
się
> co martwić, stanieją. Jak przeczytałem w Internecie co się dzieje to od
razu
> zaopatrzyłem się po starych cenach ...

A mozesz odsprzeda, no wiesz, po znajomosci.... :)
To prosze powiedzci mi prosze, kupowac DIMMy za tego 1000siaka (128MB) czy
czekac na RIMM i kupowac nowa plyte? (Abit bx6 v.2 lezy sobie juz u mnie na
polce i czeka na procka i ram...)

Kila jest z tym ramem... :(((

BTW jezeli chodzi o HCP.. to niestety ale upadlo :( Wiecej szczegolow juz
wkrotce.

Pozdrawiam,
Szymon Janicki

--